27 aprilie 2011

“Long time no see”

Din păcate timpul întotdeauna prea scurt nu mi-a mai permis să întreţin acest blog, să postez sau să-l îmbunătăţesc; însă promit să revin şi să continui ideea bună pe care am început-o atunci când am înfiinţat acest blog. Între timp însă am încercat să strâng într-un singur loc pe cel mai popular site de socializare, Facebook, cât mai mulţi haşdeeni - http://www.facebook.com/hasdeeni

Singura activitate de acolo este momentan realizată de mine prin postarea unor articole, ştiri, informaţii culese de pe internet care au tangenţă cu Liceul Haşdeu sau cu valorile buzoiene în general. Am primit un feedback pozitiv pentru activitatea de acolo, ceea ce mă motivează să merg mai departe şi să încerc, pe cât posibil, să realizez o modalitate prin care haşdeenii de pretutindeni şi din toate timpurile să interacţioneze, să se regăsească şi să restabilească legăturile pe care le aveau în timpul liceului.


Peste puţin timp numărul celor care vizualizează activitatea de pe Facebook va atinge cifra 1000, semn că haşdeenii sunt activi pe internet. Mai multe persoane m-au întrebat cum pot da de foşti colegi de liceu; şi n-am reuşit să le dau un răspuns 100% corect din cauză că nu există un site cu adevărat util în a păstra legătura cu foştii colegi. Există, bineînţeles, tentative de site-uri care au încercat, însă după părerea mea au eşuat pentru că nu oferă şi structurează informaţii clare, de care ai nevoie, sunt pline de reclame inutile şi enervante, funcţionează prost şi, mai ales, care pun la îndoială confidenţialitatea datelor personale.


Poate însă mă înşel şi nu am găsit eu acel site specializat pe socializarea între foşti colegi de liceu care chiar nu dezamăgeşte; în acest caz sunt deschis la sugestii, informaţii, linkuri şi păreri. Cunoaşteţi şi alte locuri, în afară de grupurile de Yahoo sau Facebook, în care haşdeenii interacţionează? Aveţi cunoştinţă de vreun site bun, eficace, în care haşdeenii pot interacţiona virtual? Dacă nu, n-ar fi frumos să ni-l creăm? :)





Niciun comentariu: